Saturday, January 2, 2010

Farväl!

Efter 3 trogna år som bloggare så har jag nu fattat beslutet att lägga ned fabriken.
Är inne på slutspurten av mina studier och pysslar med så mycket annat skrivande o läsande och tjollrande att jag inte känt för att blogga på mycket länge.
Det har varit kul så länge det varade och jag har haft turen att lära känna en hel del fina människor genom bloggosfären. Såsom den briljanta Sophie, facebooks egna Bettan, och så Jonna i Kina. (Kommer givetvis fortsätta att följa era bloggar slaviskt.)

Tack och hej!

9 comments:

Elin R said...

Åå va tråkigt tycker jag, av rent egoistiska själ såklart. Gillat att läsa den :) Fast du skriver ju för din egen skull så då ska du verkligen göra exakt vad du känner för. Lycka till med allt och hoppas att du mår bra!

B said...

nemen! hur trakigt som helst att lasa ju.. hoopas pa du kanner lite abstinens sa du ar tillbaka snart igen :) lycka till med skolan och liver efter! kram

Anonymous said...

Gott nytt år! Det var ju tråkigt att höra, men förstår om det tar för mycket tid. Jag ska komma tillbaks och kika lite då och då - kanske kommer du tillbaks när det lättar på schemat?
Fint i håret förresten!

Stina i Tyskland

viktoria cederberg said...

Du kommer vara saknad.
Jag som följt ditt liv slaviskt nu i flera år, hur ska jag nu veta vad du pysslar med på dagarna...? Är det dags att börja skriva brev eller vara lata o maila? :D

Anonymous said...

Ååh, så tråkigt! Har följt din blogg sedan -07, då jag ramlade över den av en slump. Den har verkligen varit en av mina favoritbloggar och det är väldigt roligt att läsa det du skriver!

Lycka till med allt!

Kram/
Tina

Maja Li said...

jag vet hur det känns, skriver ju aldrig själv heller... Men du har ju min adress så du kan ju skriva ett brev i månaden så jag vet hur du har det! =)PUSS SÅ LÄNGE!

Nina said...

Trist! Jag har alltid tyckt om att ta en sväng förbi här och se vilka nya överviktiga åsikter du har lagt upp. ;) Jag har själv snuddat vid tanken att eventuellt stänga min blogg, men vi får se. Lycka till anyhow!

sophie said...

det här känns ju inte vidare roligt juh. tur att vi redan är brevkompisar! :)

Unknown said...

Ah nej! nu nar jag ANTLIGEN fatt min in pa blogspot igen (javla Kina) sa har du laggt ned!!!