Sunday, May 24, 2009

goddagens

Har haft en bra helg. Idag var vi på Laurens födelsedagskalas. (Dotter till en vän). Vi fick mumsa cupcakes och dricka mjölkchoklad. :)

Det har regnat och åskat två kvällar i rad, och jag älskar, älskar, älskar, åska. Det e så mysigt.

Imorrn är det dessutom Memorial Day, vilket innebär helgdag, eller “röd dag” som man säger i Sverige. Så inget jobb för Robert, och jag har en hel vecka innan mina två sommarkurser börjar, så jag måste passa på och bara mysa. Vi har installerat vår nya träningscykel medan mamma och pappa var här, och jag har varit riktigt duktig och cyklat 30 min om dagen plus kört min yoga. Så snart kanske man kan kalla sig vältränad?

Hade dessutom väldigt trevligt med mor och far. Vi relaxade mest och gjorde lite dagsutflykter till olika platser. Och så hade jag ju min commencement (examens firande), jag e inte klar med pluggandet, men firade min 2-årsexamen från community college. Och det var jättekul. Min första american style examen. Extra kul att mamma o pappa kunde va med dessutom.

Här kommer lite bilder från min blogsemester!




mina söta päron





1 comment:

Nina said...

Grattis till examen och att dina föräldrar fick vara med!