Saturday, May 30, 2009

3 är mitt lyckonummer...

och den 21:a juni så firar vi vår tredje bröllopsdag...
Men redan nu fick jag min present! Vilket bestod av en otroligt vacker ring! Jag kan inte sluta stirra på den, den e så fiiiin!
Vi köpte inga förlovningsringar för 4 år sedan eftersom vi hade så mycket annat på gång, som min flytt till USA och allt vad det innebär.
Och sen när vi gifte oss så köpte vi två enkla, matchande band för billig penning kvällen före den stora dagen. Vilket jag har varit supernöjd med i dessa 3 år.
Men i USA så är ringen viktig, speciellt kvinnans förlovningsring, och Robbie har alltid velat ge mig en “riktig” ring som han kallar det. Och diamanten är väl kvinnans bästa vän, eller? :)
Men jag tycker inte om när det är för mycket krimskrams, och stenar överallt, utan jag har alltid älskat det klassiska och stilrena.
Och jag vägrar byta ut min bröllopsring, för den betyder verkligen något och den har aldrig kommit av mitt finger under dessa 3 år.

Men ack så förvånad jag blev när jag fick min 3-års present och det var en förlovningsring! Och den är så gudomligt VACKER att jag både grät och skrattade och nästintill svimmade på samma gång. Och den matchar min första ring perfekt.
I love it, love it, love it!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Den var verkligen vacker! Säger man grattis?! *ler* Förstår att du blev jätteglad.

viktoria cederberg said...

Den är fantastisk. Tänk om man får en sådan någon dag...