Monday, June 8, 2009

Bild Special

Har inte tid att skriva idag, har massa plugg att ta igen. Men lite bilder kan jag bjuda pa fran helgens bravader!


Robert o svärmor


Mission Inn i Riverside (hotell + museum)


Robert med brorson Carter



fotoväggen hemma hos mamma o pappa Jackson


Mission Inn



Jag o Robbie @ mission inn



Laila min favorit svägerska med sin lilla Hanna



Guldbröllopsdansen, visst va dom söta?



Svåger Chad med sin fästmö Melissa



Robbie och jag mumsar champagne brunch



Lille Carter



svärmors bakgård


Tårtan!





1 comment:

Olle said...

Hallå! Bilden som är absolut längs ner i det här inlägget, kan det vara så att den är tagen vid grand canyon? Det är ialf ett ställe som jag absolut vill se någon gång i livet, vackert:) Jaja, ha en bra dag och lycka till med plugget. Btw, titta filmen från min skola, rätt läskig tycker jag!
http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA
Mågott