Thursday, June 4, 2009

up up and away!

Okej…sitter just nu på Denvers Internationella Airport och väntar på planet till Phoenix, Arizona. Vi var tvugna att mellanlanda där för att få ett riktigt bra pris, och jag har aldrig varit i Arizona så nu kan jag ju pricka av phoenix på kartan over besökta plaster, trots att vissa personer anser att “det inte räknas.”
Mina svägerskor ringde mig igår och har planerat våran sedvanliga “sister-in-law” lunch för imorgon. (Utan karlar givetvis) haha. Jag och Robert ska faktiskt bo på hotel i Riverside eftersom mina svärpärons hus är smockfullt av barn och barnbarn, så vi fick inte plats. Och i ärlighetens namn så ska det bli kul att få bo på hotel för det var så enormt längesedan. Imorgon kväll ska jag även få träffa en av Roberts bästa vänner i Kalifornien och så på Lördag blir det ju guldbröllop. Jag slog på stort och packade ner min nya vita klänning med lite svart broderi. Den e verkligen skitsnygg och jag har aldrig haft tillfälle att använda den förräns nu.
Känner på mig att pluggandet kommer bli lidande, men vi kommer hem på söndagkväll, så tekniskt sätt så missade jag bara en dag av föreläsningar.
Vi har med oss notebooken så om hotellet erbjuder wireless internet så kanske jag hinner uppdatera lite mer.

No comments: