Friday, June 5, 2009

Framme i Cali


Så här fint bor vi nu! Med pool och allt. Resan gick bra men jag är hur slut som helst, klockan är snart 1 på natten Colorado tid och midnatt Kalifornia tid, och jag var uppe klockan sex imorse för föreläsning.
Flygresan till Phoenix var HEMSK! Turbulens hela vägen så att man typ armbågade stolsgrannen, och själva landningen var den absolut brutalaste jag varit med i. Vi landade med en stenhård duns och jag horde en kvinna skrika, “oh my gooood!”
Men sen efter ytterligare 55 minuter uppe i luften så landade vi äntligen i Riverside.
Vi hann aldrig käka någon ordentlig middag eftersom vi åkte hemifrån klockan 4, så nu har vi mumsat in-and-out burgare som bara finns att tillgå i Kalifornien och Las Vegas. Så det var himmelskt! Jag tycker inte ens om hamburgare, men det är något speciellt med just in-and-out.

Nä nu är det dags för slafen. Ska försöka ta mycket bilder!

No comments: