Sunday, June 15, 2008

helgen

färgglada kaktusar

Sommaren är äntligen här! Igår åkte vi in till Denver och käkade lunch på uteservering. Härligt. Idag, söndag, har vi spenderat halva dagen i poolen. Jake bad oss haka på, och det ville vi förstås. Visste inte ens att vi hade en pool så nära! Så det var en härlig dag. Hade SPF 55, så jag klarade mig från brännskada. Jag packade ner jordnötssmör & sylt mackor till lunch (väldigt amerikanskt) och sen blev det en o annan glass också.

Efter vårt pool besök så åkte vi och handlade mer blommor till trädgården. Hittade även dessa söta och väldigt unika kaktusar att ha inomhus (se ovan). (Katterna äter allt som är grönt, men kaktusar går dem inte nära) Jag har aldrig sett så färggranna kaktusar förut. Har även planterat två frodiga blåbärsbuskar på baksidan. Får se om det blir någon skörd i höst. :)

Nu ska jag snart gå och stänga mina blå, för imorgon ska man upp tidigt.

No comments: