Sunday, June 1, 2008

trötter

Okej, jag vet att jag har försummat min blogge på senaste. Har bara försökt göra så mycket som möjligt under mina sista dagar i frihet. I fredags var jag och fikade med Patricia, och igår tvättade och vaxade jag bilen, tog även in den för att få däcken roterade.

Sen åkte vi med våran sugarcat, Thunder, till veterinären för årlig kontroll. Dem kollade blodsocker, levervärden, temperatur, samt hans tänder och vikt. Allting såg fint ut. Vi gick därifrån $200 fattigare, vilket är mer än vi spenderat på vår egen hälsa. Har hört att det finns sjukförsäkring för husdjur, och det vore kanske värt att kolla upp.

Sen på kvällen ringde Jake och påminde oss om att det var Stanley Cup på teve. “Vill du komma över?” frågade jag. Och det ville han såklart. Så vi spelade spel, såg lite hockey, åt kex med jordnötssmör och ritade. Medans Tom och Robert drack några öl för mycket, för Rob var rejält bakis och jag var tvungen att ställa in våran brunch med Patricia och Keith imorse.

Idag är det varmt, varmt, varmt. över 30 grader i solen. Imorgon börjar plugget igen. wiiie

Helgen i Bilder:

Sugarcat


Jake & Ned's head


reklam för starbucks?

No comments: