Monday, June 23, 2008

midsommar & vår bröllopsdag!



I lördags firade vi 2-årig bröllopsdag!:)
Gick ut och åt på en liten och väldigt omskriven restaurang i Denver. Jag var modig och beställde bläckfisk. Segt att skära i men den smälte i munnen. mums!

I fredags hade vi en liten fest. Jag skulle egentligen ut med Patricia, men det blev inställt, så jag fick sitta med på grabbfest istället. Robbie hade över 3 kompisar, och vi åt pizza och pratade strunt. Lille Jake följde med och han hade med sig ett brev där han hade målat med glitterpennor och skrivit så sött att han ville att jag skulle sova över och ha en lekträff med honom. ha!

Igår Söndag så planterade vi, och planterade, och planterade. Jag hittade förgätmigej och liljekonvalj i blomsteraffären som jag satt igår. Sen har vi satt japanska liljor, rosmarin, jordgubbar, blabär, timjan och basilika. Det later som en salig blandning, men det ser jättefint ut. Ska ta bilder så fort gräsmattan är inne.

1 comment:

sophie said...

grattis frun!..=)
du låter som en riktigt trädgårdspysslare dessutom!..jag som har allt annat än gröna fingrar.