Thursday, June 5, 2008

kort uppdatering

Idag hade jag föreläsning på morgonen, och sen i afton var jag på Jake’s hockey målvaktsläger. Han har velat att vi ska komma, dem tränar varje tisdag och torsdag kväll. Och det var något av det sötaste jag sett. Massa små miniatyr målvakter i full utrustning på is. Och dem hade inte mindre målburar, utan vanlig storlek, vilket såg lustigt ut eftersom de små målvakterna nådde knappt halvvägs upp till toppen av målburen. Jake var så glad att vi var där, han tittade åt vårt håll nästan hela tiden.

Efter det så gick vi och åt med Jake och hans päron på en sportsbar i arenan. Blev en trevlig kväll. Imorgon har jag ingen föreläsning, men hundra saker att göra. Vill se nya Sex & the City filmen i helgen, men får se om jag har tid.

sjätte juni imorrn, yaaay!

No comments: