Thursday, June 19, 2008

äntligen!


Fick äntligen se Sex and the City filmen igår! Jag o Patricia käkade middag på mexikansk restaurang och sen gled vi vidare till bio salongen. Vi hade ju tänkt se Sex and the City filmen i evigheternas evighet, men våra scheman har krockat hela tiden. Men igår blev det äntligen av, och det var riktigt najs att slippa trängas i en överfull biosalong. Hysterin hade definitivt lagt sig vid det här laget.

Jag spenderade de följande två timmarna och en kvart i ett saligt tillstånd. Carrie, Miranda, Charlotte, och Samantha förstås, var sig lika. Allt fortsatte egentligen där serien slutade även om det gått några år. Jag tycker dem gjorde ett bra jobb med filmen. Dem hade fångat den där härliga Sex and the City känslan med galna outfits, mode och märkesväskor.

När vi lämnade salongen så sa både jag o Patricia i mun på varann,

“Jag vill se den igen!”



1 comment:

Anonymous said...

Halloj! Försökt ringa Dig på Din mobil? Har Du kunnat lyssna av mina meddelanden?? Jag har bytt mobil och har nog inte kvar Ditt hem nr. tyvärr :S Drop me line where to holla!

Ska gå och se filmen ikväll. Jag som tror på Mr. Big. Kommer jag att bli besviken?

Puss!