Sunday, August 10, 2008

Min Söndag



Peanut har ny säng! :)



Grillfest igår. Inte mycket är mer amerikanskt än weekend barbecue. Stora hamburgare, salad, färsk frukt och hembakta brownies. Vi spelade monkey golf och såg OS när det blev för myggigt ute. (Inte för att jag egentligen tycker att det någonsin blir myggigt här, hallå jag e från Norrland. Man har inte upplevt myggigt förrän man sett Norrlands inland efter midsommarhelgen).

Idag har jag påtat i trädgården halva dagen, rensat ogräs, trimmat rosenbuskarna, och försökt rädda jordgubbarna från alla hungriga fåglar. Jake och lille Matthew som bara är fem och har svårt att prata kom förbi och åt kakor och drack mjölk. Jakes mamma kom och hämtade hem honom och han fick ett raseriutbrott för han ville stanna hos mig och Robert längre. Han började skrika och gråta som en galning. Var lite jobbigt. Men 6-åringar är väl bra på att testa gränserna.

Sen åkte vi och käkade middag på PF Changs. Amerikanskt kinesiskt. Väldigt smarrigt.


No comments: