Friday, November 20, 2009

Semester från bloggen och på riktigt

Den här veckan har varit ganska vild och galen. Försöker få så mycket som möjligt gjort så att man kan relaxa under Kalifornien resan.
Vi åker imorgon bitti på roadtrip. Håll tummarna för fint väder och fina kläder. Har införskaffat en liten svart klänning som jag ska ha på bröllopet. Den är väldigt 20-tal, allt som saknas är ett diadem med fjäder i, en lock klistrad i pannan, och ett cigarett munstycke i silver.
Jag ska ta med mig datorn så att jag kan göra lite skolarbete, men bloggandet får nog ligga på granris en vecka till. Vet inte hur mycket internet access jag kommer ha.
Idag har även New Moon premiär. Andra filmen i Twilight sagan. Alissa är där med några kompisar. Men jag avskyr premiärer och har tänkt vänta i åtminstone 2 veckor.
Och Vickan, jag kan inte annat än hålla med dig, den sista boken var en besvikelse. Jag tyckte inte heller om den. Blev lite för mycket av allting.

1 comment:

viktoria cederberg said...

Tack, äntligen någon som håller med mig! Alla andra ääälskar den. Suck...