Sunday, January 20, 2008

ring ut det gamla – ring in det nya

som ni ser så har jag tagit mitt pick och pack och flyttat. Till en ny blogg. Jag var så ursinnigt less på den gamla. Det var verkligen dags att prova vingarna och sätta bo någon annanstans. jag accepterade förresten något konstigt virus idag, via msn. Jag brukar inte vara så lättlurad, men den här gången gick jag på det. Så nu har robbie rensat ur hela min dator, kört minst 10 antivirus/spyware program och rengjort mitt tangentbord. :) Me like it! Nu är min lilla dator både snabbare och finare. Så här ska bloggas! just nu är klockan dock snart halv två på natten och det är dags att stänga ögonen för en stund.

1 comment:

Anonymous said...

http://www.download.com/Trend-Micro-HijackThis/3000-8022_4-10227353.html
Ladda ned, installera, scanna med översta alternativet. Spara textfilen på ditt skrivbord och mejla den till min epost.
Msn-viruset är en klassiker för 2007 som är svår att bli av med. Helst ska man ladda ned ett program skapat just för att döda msn-virus, då resterande antivirus på marknaden inte klarar av det.