Tuesday, October 28, 2008

snart halloween


kitty pumpkin



Kan ni tänka er hur svårt det är att klä sig rätt här i Colorado? Ena dagen är det minusgrader och nästa dag är det 26 grader varmt och strålande solsken. Jag som städat undan sommargarderoben och plockat fram mina mysiga varma hösttröjor höll på att svettas ihjäl idag.

På tal om att svettas. Jag har hittat en ny kärlek. Yoga och pilates. Det är så kul! Jag har alltid tyckt att organiserade träningsformer varit trista och alltför “hurtiga.” Men yoga är båda avslappnande och stärkande, och pilates bygger muskler av järn.

Vi har förresten varit och plockat pumpor på pumpafältet och skurit ut fina ansikten på dem att ställa ut på altanen. Varje kväll tänder jag några värmeljus inuti dem så får dem lysa sådär mysigt och fint.

1 comment:

Anonymous said...

Dina pumpor var för söta. =)Dom ska ju vara läskiga! =)

Otäckt det med olyckan, tur att ni klarade er så bra ändå. Man inser verkligen att livet hänger på en sskör tråd vid sånna tillfällen. Sköt om er! Puss