Tuesday, December 2, 2008

the strangers


Jisses, jag såg skräckis häromkvällen. Vi hade hyrt hem “The Strangers” och jag kan bara säga att det var längesen jag var så rädd. Det var ingen splatter film (vilket jag avskyr) utan mer psykologisk/överassknings rysare. Jag satt som på nålar hela filmen. Huuu. Efteråt så var klockan cirka ett på natten och Robbie fick ett jour samtal så han var tvungen att stanna uppe. Jag var så mörkrädd att jag tog båda katterna under armen och stängde in dem i sovrummet tillsammans med mig. Sen försökte jag somna med en nattlampa tänd. haha. Kan varmt rekommendera filmen till er som gillar att bli lite rädda så här i vintermörkret. Men se till att ni har någon att mysa med.

2 comments:

Anonymous said...

hej sötis! såg du att jag skrev ett kort mail till dig? Jag skulle vilja ha din adress! PUSS

Anonymous said...

=) det är Maja, kanske jag ska säga. =)