Friday, May 9, 2008

nummer ett

Ingen imponerar mig så mycket som min älskade husband.

Han är bra på allt han tar sig för. Jag har aldrig träffat någon som är så duktig på allt han gör. Med en juridik examen under bältet så valde han att hoppa in i databranschen istället, och fick jobb som självlärd utan någon examen eller erfarenhet. Hur många lyckas med det?

Han är inte bara ruskigt smart utan också en sådan person som alla tycker om. Alla gillar Robbie, och det är en ny erfarenhet för mig som bara har haft stygga pojkvänner som ingen utomstående tolererat. Hursomhelst, anledningen till detta inlägg är att jag vill gratulera Robbie till ett första pris i första omgången i Världens största ölbryggar tävling!!! Med bidrag från hela världen så vann han inte mindre än ett första pris i kategorin IPA. Det är stort. Speciellt eftersom det är första året som han deltar. Så nu har han fått en prisrosett och ett gulddiplom och vi ska ut och fira!!! =)


1 comment:

Anonymous said...

ah, grattis till honom!:) och det dar med pojkvannen kanner jag igen, jag traffade ocksa en massa stolpskott tills jag hittade min sambo! amerikanare kanske inte ar sa tokiga anda, haha ;) vi ar tva lyckligt lottade Svenskar :D kram!