Tuesday, October 20, 2009

evighetsdag


Hemsk film

Har fortfarande inte hittat USB-kabeln. *sliter mitt hår*
Hade världens längsta dag idag. Började med en tenta och avslutades med en 2-timmar lång indonesisk musikal (jag vet, det är en lång historia). Kan ni tänka er indonesisk skönsång där varje mening tar cirka fem minuter att få fram? Och alla dansar omkring helt konstigt och ser ut som dom tagit crack. Nästa vecka blir det att se en 3-timmars lång Bollywood film, vars titel jag inte har en aning om, men jag hoppas det blir lite intressantare.
I helgen har Alissa homecoming dans och hon har blivit bjuden på en fest med övernattning där det skall drickas en hel mängd sprit. (Tvivlar på att ens egen tonåring kommer vara så ärlig om sakernas tillstånd).
Men jag är inte speciellt orolig för jag vet att Alissa inte dricker och majoriteten av alla killar som skall dit är homosexuella (eller låtsas iaf vara det), så jag är inte speciellt orolig för att det ska förekomma något hankypanky.

2 comments:

Anonymous said...

Bollywood, it's lovely, oh so lovely! /Shaikha

viktoria cederberg said...

Dessutom så är det bara lite kul med hankypanky. ;)