Thursday, October 15, 2009

pms

Har en kass dag idag.
Hatar världen och mig själv.
Det finns för lite intelligens därute. Alltför många mindless robots som bara vankar omkring med halvöppen mun och släpper väder.
Neanderthals, I say.
Jag önskar att jag också kunde stänga av min hjärna och bara se slapstick komedier och skratta hejdlöst åt kiss-och-bajs humor a la Adam Sandler.
Samt köa i en halvtimme för att se den senaste transformers filmen. (Där för övrigt en av transformers maskinerna visar pungen). Jippie.
Eller varför kan jag inte pyssla med massa droger för att sedan hitta på en sjukligt bisarr historia om min hemska barndom och skriva en best-seller om ett liv som aldrig existerade.
Eller varför inte skaffa sexlingar via artifical insemination och sedan starta en reality show där jag exploaterar mina stackars barn för att tjäna stålar och bli “kändis.”
Eller kanske jag borde flytta hem till Sverige efter att först ha införskaffat D-kupa och enorma clown-läppar och säga något kontroversiellt om jämställdhet och avsugningar med förhoppning om att få ett uppslag i aftonbladet och en inbjudan till sen kväll med Luuk?

Människor är så förutsägbara.

“No matter what happens, Never Shake a Baby.”
No fucking kidding.

No comments: