Saturday, March 22, 2008

svensk pedofil och svenska produkter

En 41-årig man lurades att flyga till USA för ett möte med vad han trodde var en 14-årig flicka, men i själva verket var en polis operation. Läckert. Efter en 16 timmar lång resa sitter denne herr Lundberg i amerikansk finkabur. Snyggt jobbat. läs mer här.

Ursäkta, men vem reser över Atlanten för att ha sex med en minderårig?

Vår helg har precis börjat. Igår var vi ute och käkade italienskt, och idag har vi sett hockey på tv. Avalanche suger just nu, och Foppa är skadad som vanligt. Men jag försöker hålla modet uppe för vår match mot Vancouver då vi ska hänga på club level. Mitt springbreak börjar officiellt på måndag, förutom en tiosidig uppsats som jag sitter och filar på ska jag bara slappa, slinga håret och kanske shoppa lite till vår garderoben. Våren har visat sig från sin blygsamma sida i år, träden har inte fått löv ännu och gräset är fortfarande gult. Jag vill ha vår och värme.

Robbie tittar just nu på nåt vetenskapligt program som filmat från Arla fabriken i Sverige och våra fantastiska tetra-pak förpackningar. Svenskar är kända för att vara dessa påhittiga individer härborta. Synd bara att amerikanarna köper upp allting svenskt. Först köpte dem volvo och nu senast ska dem köpa absolut vodka. *snyft*

Hockey fight in Pepsi Center

Moi

No comments: