Monday, March 3, 2008

tenta, hockey och en drink

Som förklaring till min blogg frånvaro kan jag bara säga att jag hade midterm tenta idag. *pust* Har pluggat hela helgen, och idag spenderade jag över två timmar med att skriva tenta. Tror det gick ganska bra. Nu ska jag ut och ta ett glas pinot grigio med min älskling – för det e jag värd!

I lördags var vi förresten på hockey. Tyvärr så gick inte Foppa på is, men det var ändå en härlig match. Jag har aldrig sett så många Forsberg tröjor som i lördags. I övrigt har helgen bestått av massa läsande o skrivande. I lördags var det skinande sol och +20C – för att sedan vara snöstorm och minusgrader på Söndag…och nu Måndag är solen och plusgraderna tillbaka igen. Inte konstigt att man blir knäpp och får massa förkylningsproblem. Jag tror bestämt att jag ska döpa om “april väder” till “colorado väder”.

No comments: