Monday, April 21, 2008

inte bara kändisar

Man behöver inte vara känd för att anlita någon att plocka hundbajs åt en. Fann denna artikel i aftonbladet som berättar att Will Smith pröjsar för att någon skall plocka upp hans hundbajs. Jag kan bara säga att Maria & Mark gör samma sak, dem har en firma vid namn “scoopy-doo” som dyker upp en gång i veckan och skopar upp…just det…hundbajs. Själv skopar jag mina egna katters kattbajs, thank you very much. Har man fyrbenta familjemedlemmar så får man ta det onda med det goda tycker jag.

3 comments:

SweFlo said...

Ja här finns det en del firmor som kommer och plockar upp åt en. Jag skulel nog tycka det var lite pinsamt. Men jag är nog en sån som skulle städa innan städtanten kom med, om jag hade en...

Mia said...

Är det sant!!! Jaha, det var ju dagens gapskratt..

Kram, Mia

sophie said...

haha! vi har 4 om n pyttesmå hundar, men om scobydooisarna kom bara en gång i veckan skulle vi kliva i hundbajs dagligen. nej , tacka vetjag för att plocka upp det själv.