Wednesday, February 20, 2008

mejl från Maria

“Jag forsoker salja en del av min garderob pa ebay och du ar
min anda van som har en modell kropp alla andra av mina vanner ar
korta eller for gamla eller for stor byst. Sa jag undrar om du vill
stalla upp och vara modell?

Det förstnämnda lät ju bra, sen att man är småbröstad är ju mindre kul! haha. Eller ska jag vara helt ärlig så trivs jag med att vara liten. Alla mina svärsystrar i Kalifornien har implantat. (Alla!!!) Det är seriöst standard när man bor i kalifornien, delstaten där a-kupor är ett minne blott. Så jag ska hem till Maria på Fredag och käka middag och “modella.” Jag vet att hon har en dyr och exklusiv garderob, så det ska bli kul.

Ikväll ska jag hem till Jolene och se sex and the city och äta pizza.

Drömde mardrömmar igen inatt. Denna gång drömde jag att min mormonske brorson var gay. (?) Jag har ingen aaaning vart jag fick det ifrån.

No comments: