Saturday, August 22, 2009

Ensam, jag e så ensaaaam

Idag har Robert och alissa åkt ut för att shoppa, och jag fick inte följa med. Hmpf! Visserligen så ska dom handla födelsedagspresent åt mig, men ändå, dom kunde väl ha bundit för mina ögon, stoppat öronproppar i mina öron och ledsagat mig runt i gallerian?
Jag är så grymt nyfiken. Robert har inte frågat vad jag önskar mig, och ändå verkar han väldigt självsäker på vad han ska införskaffa. Hmmm, mycket, mycket nyfiken.
Egentligen är jag lite halvnöjd med min ensamma förmiddag, för jag har ju min älskade Edward. Kan berätta för er att jag är redan halvvägs igenom bok nummer 3 och har planer på att besöka Barnes and Noble idag och inhandla bok nummer 4. Samtidigt så försöker jag läsa sakta, för jag vet inte vad jag ska ta mig till när dessa böcker är slut.

3 comments:

Julia said...

Ja, de är jävligt addictive. Borde säljas i ett kit med den här: http://www.dlisted.com/node/33513

Anonymous said...

Jag lyssnar på en gammal klassier som kanske passar tillfället... http://www.youtube.com/watch?v=u5zQG3Bx0Gc Mycket nöje! /Shaikha

viktoria cederberg said...

Jag hatade fjärde boken. Tyvärr.