Monday, August 3, 2009

hårigt värre

Så långt hår som jag har nu har jag aldrig haft.
Det har fått växa hela sommarn och hela våren, mycket potion number 9 har det blivit. Och minimalt med plattång. Och trots oklippta toppar så är det hyfsat skinande och blankt.

Men jag är fruktansvärt less på min hårfärg. Så trött på att vara bimbo blond. Mitt underhår är min naturliga hårfärg vid det här laget och jag funderar på att få min frissa att “färga tillbaka” mig till min naturliga hårfärg.
Är för blek för att vara brunett, även om jag skulle vilja. Och mina rosa kinder klär sig inte mot röda undertoner.
Har ett behov av att bli naturlig, även om mitt naturliga är likvärdigt med askgrått.

Det råttfärgade hårets vara eller icke vara.
Imorgon får jag domen, har tid med frisör Anette klockan tolv. Så vill ni att jag ska förbli urbilden för den blonda svensken så speak now or forever hold your peace.

1 comment:

viktoria cederberg said...

Nämen! Blondie ffs! :D

Potion no9 är ren kärlek fö håret - synd bara att det är lite dyrt. :S