Saturday, August 8, 2009

morgon yoga

Har ätit fullkornspannkakor med blåbär till frukost. Brände mig på handen. Jag bränner mig alltid när jag ska laga mat. Robert himlar bara med ögonen vid det här laget.
Hans arbetskompis är på väg hit för att umgås. Själv funderar jag på att hoppa på träningscykeln och sedan köra lite yoga såhär på morgonkvisten. Jag imponerade på Robert häromdagen för att jag kan göra “warrior 3” och “pose of the dancer” utan problem. Men jag kan fortfarande inte göra crow pose. Har inte tillräckligt med armmuskler. Eller så är jag för feg.

CrowPose


Warrior III
Dancer Pose

2 comments:

viktoria cederberg said...

Men sötis. Jag vill ju se DIG göra dessa poser.. :)

Stina said...

hihi ...problemet e hur ska jag kunna rigga kameran o gora min pose pa 10 sekunder? Fast jag antar att maken kan agera fotograf...